enjoy life

Hejhej. Jag har fortfarande asont i halsen. Men jag ska nog försöka gå till skolan imorn, asså hoppas som fan att jag mår bättre imorn. Jag vill verkligen inte ligga efter, hatar det! då behöver jag bara plugga jättemkt hemma sen.Och skolan, jag villl verkligen inte, vill ha sommarlov! fast jag vill ändå för att itne ligga efter. Men aja, that's life.
Föresten så kom jag på att det är Nrj på lördag i kungsan. Får se om jag går ? skulle va kul. The voice va ju askul förutom att jag höll på att dö när jag och mirjam stod typ nästan längst fram haha. asså jag har jääääättetråkigt kan nån få mig att skratta lite? jag måste gå till skolan imorn , för linnea får mig alltid att skratta fråga mig inte varför ? asså... hon skrattar åt allt jag gör och då börjar jag också garva x] asså aaallt. Allt vi ser, allt. Haha. Jaja, såg på Pledge This alla säger att den är skitdålig. Den e ju inte jättebra men den va helt okej , roligare än typ Harry potter ! :)
Puss <3
http://www.hotwaterdrive.com/plan/red_carpet/Pledge_This!/Pledge_This!.jpg
Roligt att det står CARMEN ELECTRA där , hon är med i ungefär 2 sekunder av hela filmen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0