hej

HEJHEJ , nu tänkte jag börja skriva men så ringde ngn o bah, JA HEJ lallala och typ bah VI ÄR FRÅN 3... lalla. Jag bah men vem fan e det ? dom bah E du fjortis ? & dom bah, din räkning har stigit över 1000kr . Jag bah, jaha vad kul, sen dom ba, ..... typ sen bah, Hejdå fjortis. Haha jätteroligt ni som gör det här :):):) faktiskt! asså jag skriver Bah, men asså det blir så haha :P va ska man annars säga? bara? :P men iallafall. Haha kul dom har ;) men det måste va ngn jag känner för dom sa ju mitt för & efternamn. Fast ändå... ngn av mina kompisar skulle ju inte bah, hej fjortis lalala? ( JAG ÄR FAN INTE DEEEEEET långt ifrån) Eh aja. Idag va jag i skolan och typ inte så mkt mer. Ja, såg en jäääättefin tröja på H&M som jag kanske ska köpa. för 98kr. Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0