" i kissed a girl, and i liked it "

Lyssnar på den låten, den är jättebraaaaa, i kissed a girl and i liked it... Ska ladda över den i min ipod strax :) Shit! nu e klockan två. Jag är sjuk. Har så helvetes ont i halsen. Så jag är inte i skolan. Och det är inte roligt. För nu kommer jag ligga efter! :( hatar det. Får väl sitta hemma och plugga igen sen :/ Fuck! Aja. Ska snart se på nån film. Vet inte vilken.. vill se en ny men jag har sett alla mina typ 20 000 gånger. Har nåra på datorn som jag bara sett 1-2 gånger. Vill se på Mean girls, det är den bästa filmen som någonsin skådats (?) :D hihi, men aja, ska lyssna på i kissed a girl nu & fortsätta hålla på i photoshop haha tråkigt! :P ska göra en n y ' design ' för min ser ganska konstigt ut enligt mig ;) Puss !

Kate Perry
http://www.drownedmadonna.com/public/katy_perry02.jpg

Kommentarer
Postat av: amanda

vet ! den låten är skitbra , :D

2008-08-28 @ 21:28:51
URL: http://kajalbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0