löshår ?

Hejhej , sitter typ här och tråkar jättemycket . Idag skulle jag egentligne möta upp Mirjam, Ewa & Ida (?) och jag skulle ta hål i öronen. Men asso sen typ ville inte dom tror jag , så jag va typ hemma hela dagen :(:( men sen gick jag och min mamma ut och då skulle jag ta hål i öronen. Vi gick till ett ställe som heter typ nånting och där tog dom inte hål i öronen men jag skulle få göra det på måndag typ ändå. För dom hade precis slutat och så. Men först var jag tvungen att massera öronen för jag har typ nånting där från att mina hål växte ihop och det måste försvinna.Så jag kunde inte ta idag. Men sen ska jag köpa löshår. Fast bara clips. För 300kr på ett ställe ;D då är det inte äkta hår alltså. Hoppas mina föräldrar kan betala typ 100 kr. även om jag har ganska mkt. Men iallafall, jag ska typ köpa 45 cm tror jag. Imorn ska jag gå med tekla till skolan för vi går ju i samma skola nu, men inte samma klass. Hon går i 8 jag i 7. Fast vi går på samma våning :)
Här är en bild på det jag ska köpa typ , fast jag har nog inte riktigt så ljust hår :

 - Clip-ons set färg 613

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0