Match

Hóla , åhh imorn har jag spanska :( men ialla fall. jag hade match klockan 10 imorse :S skulle samlas 9 så jag fick gå upp jättetidigt ! jaja. Idag måste jag städa, inte bara mitt eget rum! det tycker jag är jättedåligt för jag HATAR att städa. Vi vann iallafall med 2-0 glömde att säga det :P spelade anfall hela matchen jag är ju egentligen mittfält... men det gick bra ändå ;) Ja, och jag måste som sagt städa jag hatarhatarhatar det! det blir ju ändå bara stökigt igen sen... [x men jag ska duscha nu, jag kom hem för typ 2 timme sen så det är nog dax xD, jag kommer dö idag. :/ av städningen.. menmen, skulle va lite trevligt med ett fint rum ialla fall. Jag har tröttnat på min skogsvägg /: (det är en tapetgrejs) !, jag vill ha palmer och en strand. Men jaajaaa.. lägger in bilder sen på nya tröjan jag köpte igår, ska kanske köpa en tröja idag för 299kr eller en annan för 399 fast jag måste typ städa hela dagen så jag kankske inte hinner ? aja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0