Match

Hejsan. Idag var första dagen i skolan. Det va jättetråkigt såklart. Eller asså första riktiga dan. Imorn börjar jag som tur e kl halv tio. :) men jag m å rinte så bra just nu... är trött & har ont typ överallt. Först träffade jag mirjam sen hann vi inte göra något så länge för tbanan va helt fuckedup. Så jag mötte henne vid medis så GICK vi ända till ringen de e typ... långt enligt mig.  Sen va vi tvugna att åka båda. Så jag va typ hur stressad som helst! jag sprang hem bytte om sen åkte jag till matchen. Vi förlorade :( STORT. Eller bättre än förra gången vi mötte dom men ändå! :[ , sen åt jag thaimat och nu sitter jag här. Vill typ ingenting just nu ;( ... aja , hoppas jag mår bättre imorn. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0