New

Haha, jag veeeet, jag har haft så många bloggar så det är inte sant. Men jag har en ny blogg. Så kommer inte vara aktiv på den här då. Min nya blogg kommer vara bättre och jag lovar att FÖRSÖKA ha kvar den så länge som möjligt :) men mig kan man aldrig lita på. Haha. Skriver min nya bloggadress snart, eller aldrig. Ni som verkligen vill veta får veta den på ett eller annat sett, fråga mig till exempel? eller så skriver jag den nog på pea snart. Min nya kommer handla mer om typ musik , kläder och lite mindre om min vardag. Eller jag kommer skriva om min vardag väldigt mkt också ! men jaa.. haha
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter den? ;)

2008-09-01 @ 08:52:11
Postat av: mah.

hej . fin blogg haha :) i allafall så om du har pea eller facebook. men du kanske kan ge mej din msn. annars så kan du väl skriva nåt? i mina inlägg på min blogg kram!

2009-05-04 @ 14:39:47
URL: http://stkhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0