Ny design!

HEJHEJ , jag har inget liv så jag har gjort en ny design :) (tryck på F5 eller uppdatera så syns den)! fin va? jag tycker det fast ska ändra lite den blev lite sen tror jag. Typ headern ( där det står Amanda högst upp ) för det ser lite konstigt ut. Jag vet inte riktigt hur den ska se ut. Men den måste " matcha " bakgrunden x] . kanske typ Svart eller vit och sen sån där blom sak ( älskar det mönstret! ). & mitt namn. Hihi aja, här är i alla fall det jag tänker köpa. Imorn får jag ju 500 kr då har jag ju en del :) tröjan från gina va ju slut :'( men jag ska titta i lite andra Ginor [x . Fina saker va? ska äta kräftor nu! Puss & kram skumbanan ;)

ASSÅ NU FÅR DOM PÅ MIN GÅRD TA OCH HÅLLA KÄFTEN !!!!! MASSA TANTER TYP SOM BAH HAHAHAHHAHAHAHHAHA HEHLA TIDEN JAG DÖR, HÅLL KÄFTEN PÅ ER :)


Kommentarer
Postat av: maria

:D:D:D eller hur. sööt ju

2008-08-24 @ 20:09:38
URL: http://mariamariscal.blogg.se/
Postat av: amanda

haha , känns som att ja kommenterar typ jättemkt , xD men aja . 1:an & 7:an va jättefina ! :o

2008-08-28 @ 22:08:36
URL: http://kajalbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0