skola

HEJ , haha nu sitter jag och dricker oboy och det regnar JÄTTEMYCKET utanför. Jag som ska  åka & träffa Mirjam,aja det har säkert slutat om en timme. Hoppas det inte börjar åska :$ . Men iaf , idag så kom jag inte försent , bra. För igår kom jag försent och var jättenära på att få stå och vänta utanför i en kvart fast då sa min lärare bah , " Måste jag vara för snäll ? " jag bah, "Ehh ahh...." typ sen fick jag gå in. Men iallafall sen så hade vi tråkig lektion sen var det pannkaka i skolan :), Då träffade jag tekla i matsalen . :) Efter lunchen skulle vi ut och spela brännboll med 8orna. INgen typ lyckades -.- sen kom jag o bah, jääää och sköt jättelångt haha jag är bäst [a], fast jag sprang jättekort för jag har typ slip-in skor så de va lite svårt. Fick en godis eller nåt av en tjej i klassen och jag blev HELT grön på tungan :o lite är kvar haha. jag slutade 2 fast edet stog 3 på schemat?.. men imorn slutar jag typ 11.40 :D Ja, det är bara 2 timmar & 40 minuter (: jaa.. hehe. Men nu sa jag inte skriva mer ska ändra min design lite, pusshejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0