skola imorn..

Helluu , jag har precis tittat på en film som hette Ping pong kingen typ . Den va konstig . Haha .
Men iaf , imorn börjar skolan! asså jag vill verkligen inte.. sommarlovet är sluuuuut! :'( Jag ska ju börja i en ny skola också. Och sen stog de typ i brevet bah, - Föräldrar ska jättejättegärna komma lalala.. så nu ska min mamma med mig ! asså shiet , och min syrra ! hon e fan 1 år -.- åhhhhhhhhhh ! Jaja , som tur är håller det bara på en timme sen är jag ju ledig heeela dagen :) . Jag tror jag ska till ringen eller nåt sånt... för jag ska kolla på lite saker & kanske köpa. Snart ska jag få 500kr , om typ... exakt en vecka faktist. Då är jag riiik :D ( jag har en 5 hundring nu också ) mohaha. Jag har iaf typ ungefär 100kr att leva på i 6 dagar , måste spara 5-hundringen. Tror jag om jag inte köper lite saker imorn haha.

Asså jag vet int vad jag ska ha på mig tomorrow :(  jag tror det blir shorts ? eller... jag får se vädret . sen typ.. min nya tröja tror jag och min nya v-ringade också ? ahh det får nog bli det ;) asså sen ska jag typ på nåt läger med min nya klass ? 7D ;p , men jag vet inte vad för ngt... typ ahh nåt jättekonstit som man åker till me klassen och typ TÄLTAR? eller jag vettefan asså .. haha, men nu är klockan 11 och jag måste nog fixa iordning lite tills imorn och sen slagga så klart, villi nte va superdupertrött (även om jag kommer va de) imorn då , haha . Jag hatar att duscha på morgonen för jag typ somnar i duschen.. haha men jag hinner inte göra den här kvällen plus att man vill ju se extra fräsch ut imorn ! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0