stan

TJABA TJENA HALLÅ , sitter här och äter godis som va gratis på H&M . Idag vaknade jag ungefär kl 12. Sen typ chillade jag tittade på TV och så. Mötte Maja brundell & Mirjam Mattsson :) vi åkte till tc där vi först kollade på löshår som jag var jättenära att köpa men pallade inte :) jag ska kanske köpa en annan dag. Fast de va ganska långt, jag tror jag klipper av lite grann :p . Sen gick vi typ till kicks & jag köpte en mascara (den jag hade innan, Loreal double extension jättebra!) & då bah, så hette en mascara Blueberry. Mirjam bah ,
' men fett wannabe '
& då kom bögen som jobbar där & bah ,
' har du testat den eller ? '
' nej , men asså på namnet !  blueberry, burberry'
' men de här e faktiskt en med abstrakt som är bra för fransarna ! inte wannabe '
Mirjam bah vände sig om & börja garva hahah . Sen skulle dom hem typ ? så jag gick till Gina och den u nderbart fina tröjan va.. SLUT ! o den skulle inte komma in :''( fatta va förkrossad jag blir nu :o får kolla på ngn annan gina sen då. Sen köpte jag en tröja på H&M en jättefin , kan visa sen på bild . A de va typ allt [x
Imorn har jag match på MORGONEN , man bah ZzZZzzzz... och jag har jätteont i foten :[ aja hoppas de går över ,

PUSS ! / eran amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0