the voice ikväll då!

Hallå bloggisar, var precis ute och köpte lite saker till skolstarten.
- Randig tröja med knappar, gina tricot
- V-ringad brun asmysig från gina också
- Sen typ allmenacka & pennor från den där... Akademiska bokhandeln tror jag?
Kan lägga in bilder sen ;) .
Ska bli riktigt nice ivkäll drar redan snart , vi äter på donken sen blire thevoice och jag kommer träffa alla typ. Ska bli jätteroligt iaf! kommer antagligen va typ helt tjockt med människor ;) haha. Kommer massa trevliga artister & framförallt trevligt folk! hihi. Har båda mina nya tröjor på mig dom e typ jääääättefina ! slaggar sen hos mirjam kanske bloggar lite där. KAANSKE ;)
Ska snart möta upp mirjam , så puss hej på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hemsida gjorde du den där "kändisgrejen"? Asså där man såg vilka kändisar man var lik?

2008-08-16 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0