the voiiice.

Hejhej! kan berätta allt, bered er på ett långt inlägg :D ska försöka förkorta det. Jag mötte upp mirjam då drog vi till tc och där träffade vi typ f & e och sen typ kom majjah och ewa och sen typ lalala och sen typ åt vi på donken och sen gick vi till the voice och det va typ en timme kvar tills de skulle börja eller nåt. Först va typ petter, sen typ mange schmidt och sen typ några fler. De va jättekul, men hittade aldrig sara, patricia, molly & ida ? menmen jag och mirjma pallade inte för vi va så korta så vi gick fram och stog längst fram & vi va typ 10 meter från petter & alla [x de va ägigt (a). Men sen typ klämdes vi till döds typ ! för de va så jävla trångt och alla bah svimma typ ? :s ohmygod. Vi bah ohh ? ochs en typ drog vi tbaka till majja & ewa innan vi han svimma också (a) . Vi fick bra me respekt alla bah, " akta småtjejerna " och bah gav massa plats ? (a) RESPEKT ! fast egentligen e vi fan inte så korta ? :S men sen fick jag typ bah gå upp på majas axlar så jag såg hela skiten (A) och jag va typ dubbelt så lång som alla andra mohah. Alla bah sjöng me i My cool typ hela kungsan det var the shiet <3 (;. Bäst av typ ironik äääälskar han ! Han sjöng typ ' Stay with me ' och ' So nice ' dom är asbra o: <3 menmen iaf [aaa] . Sen typ tog vi tuben hem & de va typ jättesent tkr jag på natten & vi bah skulle gå igenom en jävla skog :$.. maha.  men sen åt vi b&j hos mirjam <3 och de va so nice , sen slagga jag hos mirjam och de va tjill. Vi drog sen till globen och sden träffa vi ewa och bella . Men Ewa sa att de skulle va mellanrum i bhn ?! att den inte skulle sitta , mirjam bah PANTAD ? och typ allt (aa) . Sen köpte ewa grymt mkt grejor för hon e rikemans barn och fick typ 500 spänn bah sådär? ...
Haha, men  the voice va the shiet iaf [; Puss <3
http://www.kungstradgarden.nu/_upload/se/2006Sommar/Voice/DSC04916.gif

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sa typ 20 gånger i den här texten haha :)

2008-08-18 @ 07:55:34
Postat av: amanda

Hah oj x) men man måste typ skriva det ;D

2008-08-18 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0