Varför gick jag till skolan?

Hej hej. Jag mår inge bra alls. Jag har asont i halsen. Och e jättetrött. Jag har träning idag men kan inte komma, jag sklle dö då typ på riktigt. :o Varför gick jag till skolan? det var okej dag. Men jag höll på att somna :p eller juste det var igår. Jag somnade typ i några sekunder, haha. Jag gick förbi H&M och va skitnära på att köpa dom där jääääättefina skorna. Var också nära på att köpa en kofta på Gina för 249:- men jag gjorde inte det. Den var asfin ! jagär ganska ' rik' just nu har över tusen kr så jag undrar  vad jag ska spendera dom på haha! men nu ska jag titta om jag har nån bra film på datan. Yesbox, ciao <3

Kommentarer
Postat av: amanda

DU KAN GE LITE TILL MIG :D ('a) !

2008-08-26 @ 18:16:58
URL: http://kajalbarn.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha nej :D dom e mina [x

2008-08-26 @ 20:42:42
URL: http://amanduh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0