waah :o

HEJSVEJS , idag slutade jag klockan tolv typ  :D bäst? asså vet ni vad jag va TVUNGEN att göra eller ! dom lotta typ 3 stycken i 'laget' FETT EVIL !! och såklart blev jag en av dom . Så jag skulle först ta ett äpple ur en hink med vatten det gick typ inte! men sen fick jag upp den tillslut och då skulle jag ta i en grej med mjöl och ta upp en oliv. Så jag blev helt vit i ansiktet. Fyfan vad äckligt det va ! :o  menmen, sen lite andra grejor och sen bah skulle vi ha läskdryckartävling. O man skulle springa fram och dricka läsk. Asså ooooomg , jag drack typ en hel flaska me päronsoda (va den ända som fanns typ förutom grape tonic och den e EUW ! ) på typ 20 sekunder? helvete vad jag mådde illa efter det haha. sen gick jag och några från klassen och vi gjorde lite saker , efter de så typ gick jag hem och nu kom jag nyligen hem . De va väl typ allt . Juste, igår i korridoren så stog jag lutad mot en väg sen råkade jag rasa ner en hel fucking tavla me typ nån karta så den pajade [x , hahaha . Hoppas ingen lärare märkte ;s
http://www.matservice.se/bilder/sma/paronsoda.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0